Bryce Canyon - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Tropic

Vanuit Zion National Park zijn we op 27 juli verder gereisd naar Bryce Canyon. Het was slechts 2 uur rijden en daarom zijn we meteen het park gaan verkennen. We waren net begonnen aan een hike toen het begon te onweren. Paul en Gwen voelden zich er niet comfortabel bij, dus zijn we omgekeerd en hebben het vanochtend in alle vroegte opnieuw geprobeerd. En dat was een succes, want vanwege het tijdstip was het nog erg rustig op de trail.

Gisteravond zijn we wel nog naar de zonsondergang gaan kijken. We sliepen voor het eerst met z'n vieren op 1 kamer in de Bryce Pioneer Lodge. De kamer was klein, maar er was voldoende ruimte om buiten te zitten, dus het ging prima.

• 31 Juli 2017 - 10:04

Patrice:

Wauw! Prachtige foto's. Wat mooi allemaal om dat in het echt te kunnen zien.
    Nadine is daar ook geweest en heeft ook zulke mooie foto's.
    groetjes, Patrice

• 05 Augustus 2017 - 10:37