Helikoptervlucht in de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Helikoptervlucht in de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Helikoptervlucht in de Grand Canyon

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

02 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Op zondag 30 juli lieten we de Grand Canyon weer achter ons, maar niet voordat we een helikoptervlucht in de canyon hadden gemaakt. En dat was volgens de dames: ECHT VET!
We kregen er geen genoeg van en daarom wilden we op weg terug naar Las Vegas nog de Skywalk bezoeken. Dit is een halfronde glazen brug die een heel eind de canyon in is gebouwd. We hadden naar ons idee goed geïnformeerd waar we moesten zijn (we moesten er een uur voor omrijden), maar helaas bleek het niet te kloppen. Die Skywalk hebben we dus niet kunnen doen, maar door onze omweg hebben we wel een stukje over de historische Route 66 gereden.

• 03 Augustus 2017 - 14:05

Marly:

Hele mooie foto's weer Marianne! Grand Canyon en New York blijven geweldig om te zien en ik ben ook erg onder de indruk van Bryce Canyon. Veel plezier nog!