Honkbalwedstrijd Boston Red Sox-Chicago White Sox - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Honkbalwedstrijd Boston Red Sox-Chicago White Sox - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Honkbalwedstrijd Boston Red Sox-Chicago White Sox

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Boston

Van Cape Cod gingen we naar Boston. We arriveerden rond 14.00 uur in ons hotel. Toen ik mijn papieren checkte kwam ik erachter, dat ik voor diezelfde avond tickets had gekocht voor een honkbalwedstrijd van de Boston Red Sox tegen de Chicago White Sox in het beroemde Fenway stadion. Ik was in de vaste overtuiging, dat we dit pas op zondagavond gingen doen, dus een geluk dat ik het op tijd zag. We hebben ons even opgefrist en op advies van het personeel in het hotel zijn we meteen op weg gegaan. Het duurde wel even voor we hadden uitgezocht hoe de metro in Boston werkte, maar we waren ruim op tijd. Wat een sfeer en wat een enorme herrie in en om het stadion. Geweldig om mee te maken, maar onze oren tuuterden na afloop. Gelukkig heeft Boston gewonnen en Gwen en Anouk zijn 2 echte honkbalshirts rijker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne

Reizen is mijn grootste passie.

Actief sinds 04 Juli 2017
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 1864

Voorgaande reizen:

23 Juli 2017 - 13 Augustus 2017

Rondreis Verenigde Staten

Landen bezocht: