Op weg naar de Niagara Falls: HAMMONDSPORT - Reisverslag uit Hammondsport, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Op weg naar de Niagara Falls: HAMMONDSPORT - Reisverslag uit Hammondsport, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Niagara Falls: HAMMONDSPORT

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Hammondsport

Vanuit Boston was het te ver om in 1 dag naar de Niagarawatervallen te rijden. Daarom hadden we een tussenstop gepland in Hammondsport, gelegen aan het Keuka meer. Dit is de regio die ze de Five Finger Lakes noemen, een voor Amerikaanse begrippen bekende wijnregio. Het landschap hier aan de oostkust doet ons vooral denken aan de Ardennen en de Eifel.
We verbleven in het Best Western hotel van het stadje, vooral voor Paul en Anouk een uitstekende keuze, want je kon er de hele middag onbeperkt zelfgebakken chocolate chip cookies eten.
Paul, Gwen en ik hebben op dinsdag de Watkins Glen gorge trail gelopen in het gelijknamige State Park. 's Avonds heerlijk buiten gegeten op een terras, gelegen aan het meer. Toen voelde het alsof we aan een Italiaans meer zaten.

• 10 Augustus 2017 - 08:56

Patrice:

Hey Marianne,
    En weer zo'n mooie omgeving! Prachtig. Volgens mij kun jij beter een reisbureau gaan beginnen.
    Veel plezier verder!
    groetjes, Patrice

• 10 Augustus 2017 - 10:08

Sabine:

Wat een waanzinnige reis zijn jullie aan het maken. Jaloers want hier is het bagger..mijn moeder heeft het gelukkig wel naar haar zin lijkt het nu..Geniet nog maar lekker...liefs