De Niagara watervallen, deel 1 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu De Niagara watervallen, deel 1 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

De Niagara watervallen, deel 1

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

13 Augustus 2017 | Canada, Niagara Falls

Op woensdag 9 augustus arriveerden we rond 13.00 uur in Niagara Falls. We hadden 2 kamers in de Chestnut Inn, een B&B in een oud Victoriaans huis aan de Canadese kant van de watervallen. Vanaf deze kant zijn ze het mooiste te zien, dus dat was top.
De Niagara watervallen bestaan in feite uit 3 verschillende watervallen, de American Fall, de Bridal Veil Fall en de Horseshoe Fall. Deze laatste is het meest indrukwekkend. We hebben de middag doorgebracht langs de watervallen en zijn de Skylon toren op geweest om ze van bovenaf te bekijken. We zijn redelijk laat gaan eten, omdat we de lichtshow wilden zien en het vuurwerk, dat in de zomermaanden elke dag om 22.00 uur wordt afgestoken.