De Niagara watervallen, deel 2 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu De Niagara watervallen, deel 2 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

De Niagara watervallen, deel 2

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

13 Augustus 2017 | Canada, Niagara Falls

De volgende dag hadden we 2 activiteiten op de agenda staan: de white water walk en de Hornblower cruise. De eerste was een wandeling langs een stuk snel stromend en kolkend deel van de Niagara rivier, een eindje verwijderd van de watervallen. In dit gedeelte zitten rapids van niveau 6, die behoren tot de gevaarlijkste ter wereld en eigenlijk niet te doen zijn. In zo'n rapid bereiken de golven een hoogte van 3-5 meter! De boot de Hornblower bracht ons vervolgens tot vlak blij de Horseshoe Fall. We kregen vooraf allemaal een regenponcho en dat bleek niet voor niets. Paul en Gwen stonden op het bovendek, Anouk en ik beneden en we zijn alle 4 behoorlijk nat geworden. Maar het was een geweldige beleving.
Paul en ik zijn in de namiddag nog naar Lake Ontario gereden, waar we een heel wazig zicht op Toronto hadden.