Heenreis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zondag 23 juli was het dan eindelijk zover! Ruud en Rick brachten ons naar het vliegveld in Düsseldorf, vanwaar ons toestel van Air Berlin met slechts een beetje vertraging rond 11.15 uur richting Los Angeles vertrok. Vanuit LA zijn we diezelfde dag nog door gevlogen naar Las Vegas, waar we rond 20.00 uur lokale tijd arriveerden. Het was een lange reis: overal stonden we in eindeloze rijen, in totaal heel wat uren te wachten, maar alles is goed gegaan. Onze koffers waren er ook en nadat we de auto hadden opgehaald kon onze trip beginnen. We rijden deze eerste week in een Nissan Rogue, een zeer comfortabele SUV, waar Paul helemaal mee in zijn nopjes is. Het was niet ver naar ons hotel, dat midden op de Strip ligt. Bij aankomst was het al donker en dan is het echt fantastisch aankomen in deze stad. Al die prachtige hotels en verlichting: je kijkt je ogen uit. Het was echter inmiddels 22.00 uur, we waren 23 uur onderweg geweest, dus het enige dat we wilden was: SLAPEN!