Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas is echt een heel aparte stad, zowel qua ligging als sfeer. De stad ligt midden in de woestijn, dus het is er overdag in de zomermaanden eigenlijk niet te harden. De temperatuur lag vandaag zo rond de 40 graden Celsius. En gisteravond bij aankomst was het niet echt veel koeler. Toen waaide er ook nog een forse wind, zodat het leek alsof iemand met een föhn op de hoogste stand in je gezicht aan het blazen was. Bijzondere ervaring.
We hadden er dan ook voor gekozen om vandaag te gaan shoppen, zodat we het grootste deel van de dag in de airco konden vertoeven. En we hadden bovendien een aantal zaken op onze verlanglijsten staan: Paul en Gwen wilden de echte Western boots en Anouk en ik een nieuwe iPhone. We begonnen met de boots en kwamen terecht in de Boot Barn. De keuze was reuze, maar toch zijn beiden redelijk snel geslaagd. Gwen heeft ze meteen aangetrokken en er de rest van de dag op gelopen. Ze heeft er ook een aantal hoge kousen bij gekocht, want volgens de verkoopster moeten de kousen boven de laarzen uitkomen, als je ze onder een korte broek draagt.