Las Vegas, deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Las Vegas, deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Las Vegas, deel 2

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het kiezen van een iPhone bleek veel eenvoudiger, maar het nam wel een heel stuk meer tijd in beslag, want we wilden meteen alles laten installeren en configureren. De verkoper was een allervriendelijkste jongeman die ons prima heeft geholpen, zodat wij anderhalf uur later de Apple store verlieten met gloednieuwe, volledig geïnstalleerde iPhones. Hartstikke mooi dus!
Vervolgens hadden we de lunch wel verdiend. Op advies van mijn collega, Marly, kozen we voor het lunchbuffet van hotel Wynn. Dit was echt heel goed, maar voordat we ons tafeltje bereikten, hebben we eerst weer een uur in de rij moeten staan. We zijn nu echter getraind in wachten, want afgelopen zondag hebben we niet anders gedaan. En het was het waard. We hebben heerlijk gegeten.

• 25 Juli 2017 - 07:13

Anita:

Wauw wat een hotel, dat geeft een indruk voor de rest van Las Vegas! Fijn om te vernemen dat jullie goed zijn aangekomen! Ik ben benieuwd naar het vervolg.

• 25 Juli 2017 - 08:53

Patrice Keijzer:

Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Was erg benieuwd hoe de vluchten waren gegaan. Maar gelukkig is dat goed gegaan en stress voor niets geweest. Wat een mooi hotel! Ziet er prachtig uit.
    Veel plezier! Kijk alweer uit naar je volgende verslag.

• 25 Juli 2017 - 08:59

Bien:

Gelukkig is jullie heenreis beter verlopen dan die van je weet wel wie ;-). Ben benieuwd naar de boots van Paul en Gwen...foto!!!! en verder...GENIETEN x

• 25 Juli 2017 - 09:35

Linda Van Engelshoven:

Klinkt goed allemaal tot nu toe en de foto's zijn inderdaad zoals ik verewachtte. Jaloers hoor!! Geniet er maar lekker van en houdt ons op de hoogte!! Have fun x

• 25 Juli 2017 - 16:32

Marly:

Leuke verslagen Marianne en ik ben blij dat Wynn bevallen is! Van het zien van jullie foto's krijg ik alweer zin om terug te gaan :) Geniet van alles en ik ben benieuwd naar jullie volgende belevenissen!

• 26 Juli 2017 - 19:31

Joop:

Leuk om jullie viertjes te kunnen volgen.Las V egas is toch wel iets bijzonders.Jammer jammer dat wij oud zijn ik had graag even willen gokken in een casino.Joop heeft vandaag weer gefietst in de duinen.Morgen komt Frans Schoenmaker.Zij logeren bij v d Valk. Waar wij dan ook morgen avond samen met hun eten.Verder gaat het iedere dag beter.Maar niet snel genoeg vind ik .En Paul luisteren de vrouwen een beetje naar jou.?vele grroetje veel liefs Erna en Joop .