Sightseeing in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Sightseeing in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Sightseeing in Boston

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Boston

Na ons avondje uit in Boston begonnen we de zondag heel rustig. Voor de verandering was het ontbijt inbegrepen, dus daar zijn we mee gestart. Daarna met de metro naar het centrum, waar we een deel van de tijd in het Boston common park en de public garden hebben doorgebracht, net als half Boston volgens mij. In het park was een frog pond, waar iedereen in het water liep te spetteren. Echt gezellig. We zijn via Beacon Hill verder gelopen naar het Prudential Center waar om 14.30 uur onze Duck Tour begon (goede tip Sabine). Dit is een stadsrondrit in een amfibievoertuig uit de 2e wereldoorlog, dat dus zowel over land als in het water gaat. Anouk heeft daarna nog wat geshopt, maar de rest was moe. We hebben de dag afgesloten met sushi in een Japans restaurant. Eens iets anders dan de vette Amerikaanse hap.