Afscheid van de VS: kreeft eten in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu Afscheid van de VS: kreeft eten in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Marianne Keulen - WaarBenJij.nu

Afscheid van de VS: kreeft eten in Boston

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

13 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Boston

Na ons bezoek aan de Niagara watervallen was onze reis ten einde en begonnen we op vrijdag 11 augustus aan de terugreis. Die verliep niet helemaal soepel, maar we waren aan het eind van deze dag toch in Boston en hebben op zaterdag in stijl afscheid genomen van de stad. Gwen en Anouk hebben ons namelijk op kreeft getrakteerd. Volgens Martin Paul is Boston de beste plek om dit te eten. We kozen op zijn advies voor restaurant Harborside van de keten Legal en het was top. We zaten buiten aan de haven met prachtig weer. Gwen en ik hadden nog nooit kreeft gegeten en we hebben met uitleg en wat hulp elk een hele kreeft verorberd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tsja, en toen moesten we toch echt naar het vliegveld voor de vlucht naar Düsseldorf. Het is een onvergetelijke reis geworden.